miercuri, 11 iunie 2014

Cercei multi si disponibili

Am avut o perioada mai libera si m-am gandit sa-mi fac un mic stoc de bijuterii (ca eu nu am niciodata bijuterii disponibile!)...si cum cerceii sunt cei mai ceruti si cei mai purtati... am zis 'cercei sa fie!' :))
Vi-i voi prezenta in serii, dupa model - stiti deja ca am mania sa abordez acelasi model in mai multe variante de culori si materiale :)

'April..' - cercei-floricele cu petale fin tesute si miez de piatra gravata.
Diametru floare - 3cm
Materiale: sarma placata argint NT+aventurin verde, sarma Gilt NT+cupru oxidat+ ochi de tigru, sarma cupru oxidat si lacuit+jad peach.
Vanduti!

















'Big Round..' - cercei cu cerculete tangente si miez vesel colorat.
Diametru cerc - 2.7 - 2.8cm
Materiale: sarma placata argint NT+jad rosu carmin, sarma Gilt NT+mountain jade albastru, fatetat, sarma cupru oxidat si lacuit+mountain jade verde.
Pret: 45lei /pereche.
Disponibili - cei rosii si cei verzi

















'Squares' - cercei-patratele.
Dimensiuni: 1.7x3.3cm (fara tortita)
Materiale: sarma placata argint NT+mountain jade verde, sarma Gilt NT+jasp albastru-indigo.
Pret: 45lei /pereche.
Disponibili - cei verzi

















'Cecille' - cercei prelungi, cu margele din sticla Murano si bucle si spirale urcand vesel pe tija.
Dimensiuni: aprox. 1.5x4cm (fara tortita)
Materiale: sarma placata argint NT+murano visiniu, sarma placata argint NT+murano verde-smarald (au o usoara diferenta de nuanta), sarma cupru oxidat si lacuit+murano verde-fistic.
Pret: 50lei /pereche.
Disponibili - cei verde-smarald

















'La Directrice' - cercei prelungi, simpli si eleganti, cu bila semipretioasa si tija imbracata in accesorii tip argint tibetan.
Dimensiuni: aprox. 1.4x2.8cm - 1.7x3.7cm (fara tortita)
Materiale: sarma placata argint NT+mountain jade visiniu, sarma cupru oxidat si lacuit+agate crabfire albastru-alb.
Pret: 40lei /pereche.





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...