miercuri, 17 aprilie 2013

Cateva maruntisuri disponibile :)

Am ramas in urma cu postarile pe blog, m-am ocupat doar de Facebook in ultima vreme. Trebuie sa recuperez si sa updatez si blogul, pentru ca nu toata lumea are cont de Facebook :)
Incep cu disponibilele - 2 seturi cercei si inel din cupru si un inel din sarma argintata oxidata negru si lacuita. 

Inelul e mai vechi, e cel numit "Jade Ribbon" pentru ca are un model ca o fundita in care am fixat o pietricica de jad lemon. In varianta argintie parca nu era atat de atragator asa ca i-am facut o schimbare de look, l-am trimis la beauty salon :) Mie imi place mai mult asa, sper sa va placa si voua.
Vandut!















"Green-Green on copper" - set inel si cercei din cupru natur lacuit inoxidabil si agate crabfire verzi
Pret: 75lei
















"Olive in copper" - set inel si cercei din cupru natur oxidat, jad canadian verde olive si margelute Toho aramii
Pret: 75lei














Am uitat sa va mai zic si de 2 brose model "Splash" lucrate in euforia martisoriadei, care au ramas fara stapan. Dar brosele se pot purta oricand, nu doar pe post de martisor, nu-i asa? :)
Una este din cupru natur inoxidabil cu o rondea de agata nude-peach  iar cea de-a doua este argintata, tot inoxidabila, cu agata verde.
Pret: 40lei/bucata\
Disponibila - cea din cupru natur cu agata nude

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...