marți, 29 ianuarie 2013

Muuulti cercei...toti dati!

Am mai spus mai demult ca cei mai frumosi si mai feminini cercei mi se par cei cu o picatura micuta leganandu-se gratios de o tortita. De asta ii si botezasem 'Feminine Touch". Unde mai pui ca sunt si atat de purtabili, in orice situatie, discreti si totusi nu pot trece neobservati, nu dau batai de cap la accesorizarea tinutei dar isi pun amprenta de finete asupra ei. Contraziceti-ma daca puteti! :))
Am lucrat de curand pentru Nicoleta o serie de cercei din acestia micuti-micuti. Pietricelele si le-a ales ea, multe, pentru ca nu poate rezista tentatiei in fata frumusetii lor - mi se pare corect!. Sarmele le-a lasat la alegerea mea - si asta mi se pare corect ! :D
Tot ei ii lucrasem anul trecut inca o serie de cercei de genul asta, colorati, veseli, plini de viata, cu o bobita in plus fixata in tortita cerceilor. Am neglijat sa-i postez atunci, dar iata ca se potrivesc perfect in postul de azi, sa aveti la un loc variante de pietricele combinate, cu sarme diferite, sa puteti alege dupa pofta inimii.

Si pentru ca se inscriu in aceeasi linie, dar si pentru ca am uitat sa le postez in decembrie, adaug aici inca o poza cu o pereche de cercei cu briolete infrunzite precum si doua seturi cercei si pandantiv, din cele simple, pure (cum au fost candva 'Pure Green', 'Pure Pink' ;))

DISPONIBILI LA COMANDA





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...