miercuri, 23 ianuarie 2013

Martisoare 2013

Mi-a sugerat o prietena sa fac o tura de martisoare pe care sa le prezinte colegelor ei, pentru ca anul trecut unele au fost nehotarate iar acum admirau pandantivele purtate de cele mai hotarate! :)
Asa ca ...iata-le! Am facut mai multe variante din fiecare model, am incercat sa sugerez ca pot folosi pietre diferite, chiar si sarme - am strecurat cateva aurii, pentru cele ce poarta mai mult bijuterii din aur aceste pandantive se vor simti tare bine atarnate de un lantisor de aur, nu-i asa? :D 
O sa incerc sa refac si modelele ramase ne lucrate, poate mai inventez si cateva modele noi, desi...deja am comenzi de brose pentru 1-8 martie si am inceput sa dau din martisoarele de mai jos! 
Pana mai vin cu noutati, sunteti liberi sa alegeti din modelele de mai jos - preturile sunt trecute in dreptul lor in poza, astept sa-mi spuneti cate bucati doriti din fiecare model, sa va trec pe listuta din timp, sa ma pot organiza si sa le lucrez in timp util pentru perioada martisorului! 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...