duminică, 3 iunie 2012

Ciorchinei...clopotei...

Am fost certata de prietene si cliente deopotriva ca n-am mai postat nimic demult.
Asa ca, profitand de faptul ca azi e sarbatoare mare si nu pot mesteri, am luat la "coafat" pozele adunate si incep sa vi le prezint, mai mult sau mai putin grupate :)
Am facut o serie de cercei-ciorchine, am impresia ca unii au scapat si nepozati, deci va arat pozele la ce-am mai gasit prin calculator :(
             
Modele si combinatii mai noi sau mai vechi, dar foarte vesele si, mai ales, foarte potrivite pentru vara ;)
- ciorchinei in nuante piersicii, cu brioleta de jad 'peach' si multe sfere asortate;
-"Bacchantele" din nou, cu boabe de culoarea vinului si frunze de vita de vie;
- "Delicate like Snow" (din nou) - cu briolete de labradorit alb si un manunchi de bobite in nuante diafane.
          
COMANDA SPECIALA







Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...