duminică, 3 iunie 2012

Alti ciorchini :D

Cu cat se apropie vara, cu atat creste si apetitul fetelor pentru culori vii si zdranganele. Eu asa cred, ca are legatura cu vara. Voi ce ziceti?
Am mai lucrat 3 perechi de cercei - postez doar 2 pentru ca una  - cea care ar trebui sa fie a mea - este (cum altfel? :))) neterminata! Voi reveni cu poze cand va fi gata :)
            
'Wildberries' - cercei in nuante de fructe de padure, cu briolete de jad fuchsia si sfere de tot felul, in nuantele potrivite (nu ma puneti sa le enumar aici, sunt multe, ca de obicei - la cerere pot sa va zic, boaba cu boaba, ce este ;) - cu tortite din argint 925, baza si pinuri placate argint.
           
Cerceii mei sunt asemanatori cu cei de mai sus, dar in nuante bleu-verzui, ca apele oceanului ;)
            
'Rhapsody in..Olive-Green' :))) - cum sa-i zic altfel? Modelul este cel de la 'Rhapsody in Blue', dar am folosit pietre olive - la cererea clientei - si sarma argint 925.
           
Realizate la COMANDA SPECIALA  - modelele pot fi refacute mai mult sau mai putin asemanatoare.









Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...