duminică, 8 aprilie 2012

Fiecare cu florile ei...

Azi mi-am propus sa nu lucrez. Mi-am zis ca macar de sarbatorile mari sa incerc sa nu lucrez. Cam greu insa - fac ce fac si iar ma invart pe langa proiectele incepute, parca ma mananca degetele sa mai apuc un cleste, sa mai invart o sarma...
Asa ca am plecat de-acasa, ca sa scap de ispita :D
Am ajuns la Expozitia de la Igr de unde mi-am cumparat si eu niste flori - ca doar orice femeie este floare, fie ca poarta sau nu un nume de floare. Eu am ales niste flori...de mina - fiecare cu florile ei :-P

N-am putut sa ignor niste briolete superbe - labradorit alb (de obicei vandut ca rainbow moonstone, recent am aflat si eu ca..e altceva :)), ametist si un cuart rutilat gri-verzui minunat!
Am mai pus mana pe niste siraguri de care nu m-am putut dezlipi - cele mari si rotunde sunt perfecte pentru pandantive, cele dreptunghiulare merg pentru seturi, avand niste dimensiuni medii. Nu stiu exact ce sunt - eu as fi zis ca sunt niste jaspuri, vanzatoarea m-a asigurat ca ar fi agate...trebuie sa fac niste sapaturi apoi va zic exact ce si cum ;)
Apoi, pentru ca era cat pe ce sa cumpar niste inele fancy - din acelea din sarma rasucita-invartita in jurul unor pietre neregulate - dar bijutierul din mine s-a revoltat, cum sa cumpere chestii pe care poate sa le realizeze singur foarte usor! - am scapat printre niste pietre rulate si am luat un pumn, dupa ce le-am verificat pe deget, sa vad cam cum le-ar sta ca inel :)
(N.B. carneolul acela de pe degetul meu...va ramane pentru degetul meu ;)

Deci, m-am intors acasa ranjita toata, cu geanta plina de ...flori :D







Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...