joi, 22 martie 2012

Sophisticated - set brosa -pandant si cercei placate argint, larvikit si jad rosu

Un nou model de care sunt tare incantata si mandra - numai sa nu mi-o iau in cap! :)))
Aveam de facut cateva cadouri/atentii/obligatii, mai ales ca de 8 martie eu n-am avut de oferit decat flori - conform expresiei "croitorul n-are haine si...bijutierul n-are bijuterii" :))
Ma tot gandeam la o brosa mai aparte, pentru o doamna eleganta careia ii plac bijuteriile deosebite.
Am tot schitat, am tot mazgalit, si in final asta mi-a iesit!
Am folosit o piatra in forma de lacrima din larvikit si margelute mici-mici de jad rosu-rubiniu, imbracate in sarma placata argint NT, iar acul brosei l-am facut din sarma de inox usor gri - perfecta alaturi de piatra de larvikit ;)
I-am asortat si o pereche de cercelusi cu picaturi delicate de larvikit si bobite de jad rosu incluse in tortitele din argint 925.

P.S. Doamna a fost foarte-foarte incantata de cadou :)




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...