marți, 13 martie 2012

Moon...Sun...in varianta 'soft lilac' :)

N-am mai postat nimic de multa vreme. Nu ca as fi stat degeaba, ci tocmai ca am lucrat cam pe banda rulanta :)
Martisoarele pe care vi le-am propus au avut un impact mai mare decat m-as fi asteptat, asa ca ceea ce incepuse usor in gluma a devenit ceva foarte serios :)) Atat de serios incat a trebuit sa las deoparte celelalte comenzi care nu depindeau de un termen fix si sa onorez noile comenzi de martisoare-pandantiv si brose pentru 1-8 martie.
Acum am finalizat si ultima comanda intarziata pentru 8 martie :)) , am editat toate pozele si incep sa le postez, sa recuperez timpul pierdut!
Mai jos aveti ultimele brose cu snur de martisor - vechile brose-pandant cu Soarele si Luna, de data asta in varianta dulce, liliachie, de ametist.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...