joi, 22 martie 2012

Black Lace - set inel si cercei cupru emailat negru si seedbeads

Am primit o comanda simpatica - sa fac un inel si o pereche de cercei cu surub care sa formeze set cu colierul clientei mele.
Colierul este format din 2 lantisoare negre de grosimi diferite, cu zale diferite, iar de unul dintre ele sunt agatate la distanta margelute de nisip.
Initial m-am gandit sa fac un inel infasurat pe deget folosind sarma de cupru de care sa leg un lantisor - tot cupru; apoi de lantisor sa prind bilutele mici de seed.
Ideea parea draguta, am si realizat-o, apoi cand sa le bag la oxidat - surpriza! nu voiau sa se oxideze :) M-am jucat de-a oxidatul cateva ore - le curatam de oxidare, le degresam, le bagam la oxidat, apoi cand le clateam se ducea si oxidarea ca o funingine! Oooof-of!
Noroc ca sunt fata isteata =)))) si mi-a venit o noua idee: mi-am amintit ca aveam ceva sarma de cupru emailata neagra de grosimi diferite, asa ca voila! - iata ce a iesit :D
Sunt destul de incantata de rezultat, mai ales inelul mi se pare foarte sexy - e ca o danteluta de la ciorapii unei dansatoare de can-can :)))

COMANDA SPECIALA

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...