vineri, 17 februarie 2012

Studio d'Art

De multa vreme va tot promit poze cu bijuterii la purtator.
Pe Facebook am reusit sa fac un album intitulat chiar asa - "Bijuterii la purtator", dar pe blog inca n-am fost in stare sa gandesc unde sa inserez aceasta rubrica.

Sau poate ca asteptam niste poze deosebite, sa incep cu ele.
Asa cum sunt cele de mai jos.
Am avut placerea sa dezvolt o relatie frumoasa cu una dintre clientele mele - asa cum mi se intampla de fapt cu majoritatea :) - si sa incepem o colaborare pentru genul acesta de fotografii ..artistice, nu stiu cum sa le zic altfel. Niste fotografii care emana trairi, senzatii, arome...stari...

Deocamdata sunt putine pt ca eu nu am un stoc de bijuterii - vesnica problema! - dar sper sa remediez din mers acest impediment si sa am placerea de a va prezenta cat mai des astfel de imagini.


Multumiri fotografilor Roxana si Ioan Margineanu

2 comentarii:

  1. superbe...si pozele, si modelele si bijuteriile!

    RăspundețiȘtergere
  2. Foarte frumoase atat bijuteriile cat si fotografiile! Bravo! Felicitari si tie, si fotografilor!

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...