sâmbătă, 11 iunie 2011

Fleurs de Nuit - set bratara si cercei din alama, jad lemon si chipsuri de piatra soarelui neagra.

Un design pe cat de simplu pe atat de apreciat, pe care am avut ocazia sa-l incerc in mai multe combinatii de nuante - dintre care nu imi pot alege una preferata! :) - formeaza colectia bratarilor cu flori de chipsuri.
Modelul bratarii cu inimioare conectate si impletitura de tip herringbone asezonate cu pietre in culori contrastante aduce un aer prospat si revigorant.
De data aceasta am vrut sa folosesc sarma de alama pe care am asortat-o cu pietrele de jad de o nuanta galben-verde
racoroasa - acrisoara, as putea spune :)). Pentru contrast am ales sa folosesc chipsuri de piatra soarelui negru-albastruie.
Desi i se spune 'piatra soarelui', mie intotdeauna mi-a inspirat noaptea, adanca, misterioasa, presarata cu praf de stele
:)

VANDUT







Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...