marți, 19 aprilie 2011

Blue Antique2 - set bratara, cercei si inel din cupru emailat, agate blue crazylace si calsilica

Un set realizat la comanda, dupa modelul Blue Antique, folosind pietre patrate de agate blue crazylace in locul celor dreptunghiulare.
Setul este comandat, dar am o bratara si inel relativ identice, disponibile! De ce? Pentru ca in incercarea mea disperata de a ma organiza si a recupera din intarzierile foarte mari legate de comenzi, m-am gandit sa le grupez pe tipuri. de data asta am vrut sa lucrez mai multe bratari rigide tip catusa - mi-am notat dimensiunile clientelor, mi-am sortat materialele, am taiat sarmele si am inceput cu aceasta dar...grave erreur! am incurcat dimensiunile!!! :))))
Asa ca am realizat o bratara mai mica decat trebuia, ceea ce a impus refacerea ei pe dimensiunea necesara!

2 comentarii:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...