luni, 28 februarie 2011

Mint&Chocolate - set colier si cercei cupru emailat si jad verde

Am avut o comanda recenta pentru un set complet Honey&Chocolate, set care-mi place in mod deosebit desi nu ma dau in vant dupa dulciuri in general, iar mierea combinata cu ciocolata in mod sigur nu ma atrage :)) -l-am botezat asa pentru ca erau cele mai potrivite descrieri ale culorilor!
Asa ca m-am gandit ca poate sunt si altele la fel ca mine, care nu sunt innebunite dupa dulciuri, dar care n-ar refuza o ciocolata cu menta - eu una o ador!

Setul contine colier cu pandantiv montat pe cadru rigid de cupru emailat
inchis la culoare si cercei.
Pietrele folosite sunt ovale de jad verde
de 18x25mm - la pandantiv si 13x18mm - la cercei si sfere micute de 4mm din aceeasi piatra, prinse in tortitele cerceilor.

DISPONIBIL






Un comentariu:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...