duminică, 23 ianuarie 2011

Treffles - cercei cupru/placati argint/placati aur si cristale sticla

Anul trecut a trebuit sa reiau la comanda modelul Treflei Bordeaux si am facut-o cu mare placere, pentru ca era un model drag, care nu mai fusese cerut de la debut. Anul acesta am avut surpriza de a reface un cercel - pierdut de stapana, asa ca mi-am pregatit briolete de toate culorile, hotarata sa reiau modelul in cat mai multe nuante.
Am reusit doar urmatoarele: sarma placata aur si cristale negre, sarma placata argint si cristale rosii, sarma cupru natur protejat impotriva oxidarii impreuna cu agate si briolete albastre.

Am in lucru inca o varianta cu sarm
a de cupru ce va fi oxidata si briolete galben-topaz dar din pacate am terminat sarma de cupru netratata de 04mmsi nu reusesc sa mai gasesc, asa ca acestia asteapta cuminti intr-un pahar, pe raftul plin de paharute cu proiecte neterminate! :))

VANDUT






Un comentariu:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...