marți, 21 decembrie 2010

Tropical Blue - set cercei si pandantiv argint, calcedonia, fluorit, agate, jad, cuart, aventurin si lapis-lazuli

Cerceii postati anterior au fost scurtati - deh, mi s-a spus din start ca "stapana" lor poarta cercei micuti, dar cum eu nu pot sa fac cercei prea mici, mai ales de tip ciorchine, i-am facut mai lungi ca sa am ce desface si reface...Cine face si desface tot timpul are ce face, nu? :)))
Apoi le-am asortat un pandantiv bogat ornat, cu o piatra ovala de calcedonia in aceeasi nuanta de visare albastra, incadrat de o dantela de bucle din sarma de argint ce scanteiaza in toate culorile, asemeni ciorchineilor de la cercei.

Am facut mai multe poze la pandantiv, dar habar n-am unde au disparut, ca nu le-am mai gasit urma prin tot calculatorul! E drept ca ieri m-am luptat din greu cu un virus, nu stiu care pe care a invins pana la urma! Noroc ca mai facusem vreo doua poze la tot setul, inainte sa-l predau stapanei, ca sa am ce sa va arat!

COMANDA SPECIALA

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...