marți, 14 septembrie 2010

Evenimente mici si mari intr-o pauza mult prea lunga...

Am luat o pauza mult prea lunga dar am, zic eu, circumstante atenuante :)
Primul eveniment, si cel mai important, este ca Tania a inceput gradi: emotii mari pentru mami, de parca avea de sustinut diploma inca o data! Puiul mamei cel mic s-a facut deja o fetita un pic mai mare, care va merge la gradi si nu va mai sta agatat de pantalonii lui mami toata ziua!
Dar dupa atata emotie si pregatire ne-am trezit in prima zi de gradi ca educatoarea noastra a dezertat si ca grupa lor cea mica e intr-o situatie incerta, in care sunt plimbati dintr-o parte in alta. Dupa ce ca a fost o jale generala si un bocet in cor, in care micutii se sustineau unii pe altii, ca na, nu e frumos sa-ti lasi colegul sa planga singur, trebuie sa-l ajuti, nu? - au mai stat si parintii cu inima stransa ca nu prea stiau ce va fi cu copiii si in grija cui ii vor lasa. Destul de neplacut este faptul ca si dupa o saptamana situatia este in continuare neschimbata!
Dar partea si mai frumoasa este ca luni la pranz, in prima zi de gradi, am luat pitica acasa gata mucioasa! Evident ca restul saptamanii si l-a petrecut acasa, iar visele lui mami de a mai face cate ceva in putinul timp liber care se contura la orizont s-au spulberat!

Un alt eveniment interesant si, sper eu, important, este ca mi s-a propus sa-mi expun bijuteriile cu ocazia zilelor Bucurestiului, in cadrul expozitiei cu tema "Suvenir de Bucuresti". Am fost intr-un iures de munca febrila, si din cauza lipsei stocului de produse - eu lucrand aproape exclusiv la comanda de multa vreme incoace, si din cauza lipsei de timp, si a piticutei bolnave, etc. Am reusit sa creez cateva seturi pe care, daca sunteti dornici sa le admirati sau sa le criticati :-p, o puteti face incepand cu data de 16 septembrie orele 18.30 cand va avea loc vernisajul, si pana in data de 28 septembrie la sediul fostei Galerii de Arta a Municipiului Bucuresti din strada Academiei nr. 15.
Incepand de maine voi incepe sa postez ce am mai lucrat intre timp, iar cele realizate pentru expozitie vor avea eticheta EXPO - adica sunt disponibile dar pot fi cumparate fie direct de acolo, fie dupa data de 28 septembrie, daca nu vor fi luate de altcineva in aceste interval :-p

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...