miercuri, 15 septembrie 2010

Escape - cercei sarma placata cu aur, lapis lazuli si agate

Am primit o comanda de cercei mari, patrati, de 3x3cm! Numai desenand patratul la scara 1:1 si-mi fugea toata inspiratia!
Am tot creionat si am selectat in final 3 variante, dintre care clienta si-a ales modelul acesta in care toata dantelaria de bucle si vartejuri, cu sclipiri colorate prinse intre ele, reuseste sa sparga granitele patratului, sa treaca dincolo de limite, sa evadeze!
Si pentru ca de la schita la executie exista de obicei diferente, ca sa fiu sigura ca pot realiza ceea ce am propus am incercat mai intai in alta combinatie sarma-pietre, cum fac de obicei :)
Mie imi place ceea ce a iesit, si clientei mele i-a placut - mai ramane sa realizez si perechea ei de cercei !!!



8 comentarii:

  1. Nu stiu cum vor arata ceilalti, dar acestia sunt delicios de draguti! :D Abia astept sa vad daca vor reusi sa-i detroneze. :P

    RăspundețiȘtergere
  2. Wooooowww... sunt geniali. Atat de frumos se imbina buclele cu marginile rigide ala patratului... absolut superb. Felicitari

    RăspundețiȘtergere
  3. OAU :). FOARTE FRUMOS. urmaresc cu interes ce faci tu si imi plac toate. dar cerceii astia imi plac in mod special! o fi defect profesional - arhitectura asta... ;) Felicitari! :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Multumesc, fetelor! Sunt incantata ca va plac si voua :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Petra they are gorgeous!!! Your work is great darling!!!!!!
    :)
    Monica

    RăspundețiȘtergere
  6. Thanks a lot Monica, I really appreciate because I also admire your work :)

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...