marți, 27 iulie 2010

Today is my lucky day?!?

Azi m-am trezit ca o leguma - dupa ce am lucrat pana la 2 noaptea, apoi n-am putut dormi mai deloc iar Tania m-a trezit inainte de ora 8 dimineata. Ma simteam ca drogata si ma durea capul ingrozitor. Dar cand am deschis calculatorul - surpriza: Dacian-Moon a evidentiat o lucrare de-a mea in articolul "Handmade ca arta".

Parca mi s-a mai luminat un pic capul cel greu de oboseala si nesomn. Am intrat apoi pe breslo, si pe prima pagina, la Produsul zilei, draguta de Bohemiansin a scris un articol despre o bratara de-a mea.

Wow! parca incep sa ma inviorez. Cred ca azi e ziua mea norocoasa!

Ies pe balcon sa imi umplu plamanii de aer incins, asa, ca de etajul 8 din 8, orientat spre sud, si vad ca un dragalas de cactus, care a fost cam bolnavior anul asta si n-a produs nimic, a facut o floare minunata. Era exact impulsul final care sa ma remonteze, sa-mi incarce bateriile si ma ma trimita back-to-work.

Somebody loves me. Definitely!

4 comentarii:

  1. Floarea ta m-a stimulat si pe mine sa lucrez. Am in minte Fimo si am sa incerc ceva. Spor la lucru! Sigur vei face ceva minunat. Abia astept sa vad ce ai lucrat.

    RăspundețiȘtergere
  2. Felicitari......realizezi bijuuri foarte inspirate.Criss.

    RăspundețiȘtergere
  3. minunat, intr-adevar, mai ales ca se intampla asa de rar...
    Intrebare: as vrea niste chestii altfel. Ma poti ajuta? Ti-am dat si un mail insa cred ca nu a ajuns calumea.
    Mailul meu este anca @ iarmaroque.com.

    RăspundețiȘtergere
  4. @Maya - ma bucur ca n-ai intrat degeaba la mine pe blog si ca floarea mea de cactus te-a stimulat :) Te mai astept in vizita!

    @criss - multumesc, ma straduiesc, nu stiu daca-mi iese de fiecare data :)

    @anca - nu stiu ce intelegi prin chestii altfel, scrie-mi pe mail. Teoretic, am atat de putin timp pentru bijuterii si-mi place atat de mult sa ma ocup de asa ceva, incat nu ma prea tenteaza "chestii altfel"daca ies din sfera bijuteritului, sper sa nu te superi pe mine.

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...