joi, 18 martie 2010

Last Sparkles of Winter

Cercei eleganti, in tonuri de gri fumuriu, argintiu si roz suav, realizati din sarma argintata, margele tip Murano gri fumurii, briolete fatetate de cuart fumuriu, margelute metalice si seedbeads asortate.
Tortitele sunt din argint 925.
Dimensiuni: cca 3cm latime si 8cm lungime (inclusiv tortita).

Modelul acesta l-am creionat gandindu-ma la pietrele acestea fumurii, dar cand sa ma apuc de treaba si sa-mi pregatesc materialele, am dat peste cele verzi si am mai facut o pereche pe cupru si verde exploziv - normal ca m-am apucat intai de cei exuberanti, simteam nevoia sa ma incarc cu energie dupa atata iarna!

2 comentarii:

  1. Ti-am acordat un premiu, pentru lucrarile frumoase pe care le ai pe blog.
    Sa intri pe blogul meu...sa salvezi poza si sa o afisezi la tine pe blog...si sa citesti si celelalte instructiuni. Felicitari!
    Ilgun
    (http://bijoux-lucratemanual-ilgun.blogspot.com/)

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...