duminică, 28 februarie 2010

Set "Merkaba"

O comanda un pic mai neobisnuita - mi s-a aratat un pandantiv si mi s-a cerut o bratara si un inel.
Pandantivul avea 2 triunghiuri opuse, intersectate, inscrise intr-un cerc. Mi s-a spus ca e vorba de 2 fluxuri de energie. Nu era foarte clar modelul respectiv (cel putin pentru mine, nedetinand cunostintele necesare :) ), dar fotografia avea un nume - merkaba, asa ca am dat cautare pe net, am gasit mai multe site-uri si printre ele unul in care reprezentarea grafica era mult mai explicita; erau de fapt 2 piramide intersectate, cu varfurile in directii opuse, totul inscris intr-o sfera.
As fi facut si inelul pe principiul bratarii, cu cele 2 triunghiuri intersectate si inscrise in cerc, dar clienta mea prefera inelele micute, tip banda, asa ca e foarte probabil sa va intrebati care e legatura dintre inel si bratara :))

Materiale: sarma argintata si sarma de cupru emailata

COMANDA SPECIALA



























Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...