marți, 22 decembrie 2009

Three colours: copper - inelul

De curand am primit o comanda pentru cerceii "Three colors: silver", la care clienta dorea pandantiv si cercei pentru a forma un set. I-am promis niste schite pentru inel, am tot mazgalit dar parca nici mie nu-mi era prea clar asa ca m-am hotarat sa fac varianta pe cupru, ca in cazul in care nu-i place modelul, sa formeze set cu cerceii pe cupru. A iesit un inel destul de frumusel, tinand cond ca nici nu l-am terminat bine si a si fost cumparat impreuna cu cerceii!
Materiale: sarma de cupru emailata, brioleta de sticla verde-smarald.

Poate fi purtat in 2 pozitii diferite, dupa preferinta - eu personal inca nu m-am hotarat care-mi place mai tare!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...