vineri, 30 octombrie 2009

Red Cluster Ring

Primul meu inel-ciorchine. Imi propusesem sa fac si eu unul la un moment dat, dar nu era chiar o prioritate.
Unele margele sunt cam mari si teoretic nu le-as fi folosit, dar persoana care l-a comandat iubeste inelele mari - si in final chiar a iesit bine, zic eu.
Am folosit margele de sticla rosie - opaca si cracked, coral sfere de 8 si 4mm, jad rosu de 6mm, granat sfere de 4mm, cristale sferice fatetate de 4mm, seedbeads rosii transparente de 4mm, plus margelute metalice de 2mm si pinuri cu biluta - pe un suport din sarma argintata.
Ca de obicei, fiind prima "abatere" la acest model, l-am subestimat ca si cantitate de materiale si volum de munca, asa ca pe viitor voi face asa ceva pentru 38-40-45 lei, depinde de numarul si tipul de margele (sticla, cristal, seed sau semipretioase).

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...