vineri, 30 octombrie 2009

Ce-am mai "crosetat" luna asta...

N-am prea avut spor la lucru luna asta, asa cum imi doream la debutul ei. Am avut si cateva evenimente care m-au tulburat si mi-au franat avantul. Ca sa nu mai vorbesc de zana mea cea mica, Tania_Petra, care din zi in zi se face mai posesiva si se lupta sa capteze toata atentia asupra ei, non-stop daca se poate!
Totusi, am mai lucrat cateva comenzi primite pe Breslo, pe care nu le-am mai postat aici, fiind replici ale unor lucrari mai vechi, plus inca vreo doua proiecte in lucru - fac ce fac si tot raman cu restante!
As posta totusi aici doua din lucrarile refacute dupa modele mai vechi, la care am adus mici schimbari: Setul de iarna, pe care cineva mi l-a cerut in varianta alba imaculata (cu opalit) si arata chiar...de iarna :
),
















si Inelusul-invartecus, la care i-am facut o bucla mai mare, ca o tiara de printesa.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...