marți, 15 septembrie 2009

Noblesse...oblige?

Proiectul asta l-am inceput acum vreo 2 luni, dupa un tutorial. Am facut un cercelus, m-am bucurat ca pot sa-l fac, apoi m-am plictisit, sau m-am apucat de altceva, nu mai stiu exact. L-am lasat singurel si trist o vreme, apoi m-am gandit ca daca tot nu-i fac pereche, macar sa-l transform in pandantiv. Dar cum simteam in continuare ca-i trebuie companie, a trebuit pana la urma sa-i fac si cerceii, sa fie un set. ( ce sa fac, cred ca am mania seturilor!)
De cand ma stiu, am considerat perlele ca fiind speciale, de purtat numai la ocazii deosebite. Totusi, daca sunt mici si neregulate, si in nuante vesele, poate ca nu impun neaparat tinuta de bal, nu?

Materiale: sarma argintata, briolete de citrin, perle de cultura verde-oliv, tortite cercei din argint
.
(lantisorul nu este inclus in pret)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...